Serwis

Kontakt do dział serwisu i reklamacji:
pn-pt 9:00-16:30

Telefon: 61 848 87 67
E-mail: serwis@goclever.pl



ZWROTY
- więcej
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki - pod warunkiem, że towar fabrycznie zapakowany nie został rozpakowany z oryginalnego opakowania. Zgodnie z ustawą zwrotu może dokonać tylko i wyłącznie konsument, czyli klient indywidualny, a warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie klienta. Rezygnacji można dokonać w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane - drogą emailową lub przy pomocy formularza kontaktowego.


REKLAMACJE
Wraunki gwarancji:  http://goclever.com/pl/pl/pages/warunki_gwarancji.html
Zgłoszenie reklamacji:  http://serwis.goclever.pl:8080/rma/public/autorma

W odpowiedzi na zgłoszenie reklamacji otrzymają Państwo numer reklamacyjny RMA oraz dalsze instrukcje postępowania. Informacje na temat etapu realizacji reklamacji mozna uzyskać dzwoniąc na serwis i podając uzyskany podczas zgłoszenia reklamacji numer RMA. W przypadku uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać z firmą kurierską protokół uszkodzenia i dołączyć do paczki.

Uwaga !!! Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego. Paczki, które są do nas wysyłane bez numeru ZWR, RMA lub za pobraniem nie zostaną przyjęte.


GWARANCJA, RĘKOJMIA ORAZ PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera/pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Na wszystkie produkty GOCLEVER obowiązuje gwarancja 24 miesiące, wyjątek mogą stanowić niektóre akcesoria.